قاطی پاتی

قاطی پاتی!

قاطی پاتی

قاطی پاتی!

می دانستی آیا؟

می دونستی خیلی دوست دارم خدا؟

همه ...

همه می گن من خیلی پرروئم! راست می گن؟

 

به قول فروتن :

همه به من می گن دیوونه! من که از بچگی بارم روی دوش خودم بوده آزارم به هیشکی نرسیده من که به همه پول قرض می دم من دیوونه ام؟بی بی راست می گه همه می گن من دیوونه ام؟

 

همه خیلی حرفا می زنن! گور باباشون!

 

چرا؟

چرا همه یه روزی ولت می کنن به حال خودت؟

چرا دیگه امیدی نیست به بودن در کنار کسی وقتی غمگینه؟

چرا وقتی نشستی به یکی توی بدترین شرایطش کمکش کردی اون حاضر نیست به تو کمک کنه؟ رابطه ی یک طرفه ... ؟

منت نمی ذارم! هر چی باشم نه مغرورم نه منت گذار! فقط شاید بعضی مواقع آدم دلش بخواد یکی هم اونو راهنمایی کنه! شاید بخواد طرفش فقط وقتی خودش ناراحته و چون می دونه حرفات درسته ، نیاد طرفش!

بازم چشمامو می بندم به همه ی این رابطه های یک طرفه. بیخیال کسی می شم! و اگه بازم به سراغم اومدی با روی باز اگه بتونم کمکت می کنم!

عاشق تنهایی شدم! قصد ازدواج باهاشو دارم! کی بیام خواستگاری؟