قاطی پاتی

قاطی پاتی!

قاطی پاتی

قاطی پاتی!

من عشق می کنم!

من حال م یکنم شماها رو میبینم!

 

همچون پرستوهای دست در دست هم و خوش بخت و اینا!

 

همه چی هم دیگه رو می دونین و به حرفای هم گوش می کنین !

همچینا! چندشم می شه!!

 

چه قدر مزخرفه من اولویت سوسک توی فاضلاب هم نیستم!!!

 

حداقلش اینه کسی به من نمی گه عکستو از توی ۳۶۰ بردار! (مثلا!) و منم مثل گااااااااو بگم باشه !

 

نمی دونم چرا حسودیم نمی شه! چرا؟!

 

خسته شدماز بس مشکلات شماها رو دیدم! مشکلاتی که من بدترشو داشتم و اون موقع شماها به من خندیدین! واا ! بی ظرفیتا!

 

الاغ!

من دارم قاطی می کنم!

من کشفیات بزرگی دارم که هیچ کس اونا رو درک نمی کنه!

من خیلی مشکلا دارم که خیلی ها درکش نمی کنن!

 

چی بگم بهتون؟!

 

آخخخخخخخ ! خیلی وبلاگ نوشتنم میاد!

 

چرا من این قدر الاغم؟!

 

 

گت آو می !

ولم کنین!

 

ول کنین منو!

 

خودمو دارم کنترل می کنم گریه نکنم! دیگه چرا گیر می دین؟

میخوام تنها باشم !

 

 

ولم کنین!!!