قاطی پاتی

قاطی پاتی!

قاطی پاتی

قاطی پاتی!

خسته

یه مدت بود نقابم رو برداشته بودم ولی حالا می فهمم با نقاب می شه زندگی کرد ...

بدون نقاب نمی تونی موفق باشی ! بدون نقاب یعنی این که بدون هیچ پناهگاهی بری وسط جنگ!

 

بدون نقاب نمی شه

می خوام بخندم

می خوام قارچ قارچ بخندم

توی بدترین شرایط

توی افتضاح ترین موقعیت

نمی خوام هیچ وقت گریه کنم

هیچ وقت

عامل ضغفه

می خندیم!

بلکه دنیا بخنده!
دنیا این قدر کمه که حالا من نصفشو گریه کنم؟ ترجیحا بهم خوش بگذره !!!!!

 

 

می خندیم!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
من خودم و مسعود جمعه 19 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:20 ب.ظ http://3tadoost.blogsky.com

قارچ قارچ بخندی ؟!؟!؟!! D:

QuestionMark یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ب.ظ

آرررررررره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد